tisdag 18 maj 2010

The day!

Vilken dag vi har haft, fullt ös på rytmiken så Amy var helt slut efteråt..
Jag fick ont i armarna av att kasta ett stort tygstycke upp och ner,
fallskärmen hette den..
Sen bar det av ner till stan för en snabbis in på Lindex,
kunde ju inte låta bli och köpte sötaste sommarlegginsen med
blommor på, till min lilla prinsessa..
Efter en liten barnvagnsrunda med Hanna, Li och Tina
va det dax för lunch på café och matsal, såklart.
Där satt vi alldeles för lång tid, men va gör det när solen skiner!
Ännu en liten barnvagnstur blev det innan vi va hemma igen...
Så idag känns det som vi gått Ronneby runt, bättre motion finns inte..
Nu ska jag inte göra mycket mer ikväll, kanske syr lite dreglisar har en ny
design på gång, funny stuff..
Fast vid 21 kommer jag sitta framför Desperete Housewifes och
gotta mig med en skål rings...
Yeah!

I love sommaren, då får man sitta ute och mysa,
det gillar Tina, Amy och Jack me.



Akta er för barnvagnsmaffian,
Alvin och Amy on the road...

2 kommentarer:

  1. Tack för en jättetrevlig lunch. Det får vi göra om snart.=)

    SvaraRadera
  2. Detsamma det va riktigt mys! ;)

    SvaraRadera