måndag 17 maj 2010

Nu är jag fast!

Jag kommer inte undan längre, har tänkt så länge att jag ska skaffa mig en blogg, så nu är det dax att göra slag i saken..Wohoo

Vilken mysig helg vi har haft mycke familjeliv, I love it...Synd bara att tiden ska gå så fort jämt!

I fredags va vi en tur till Karlskrona för att kolla på bilbarnstol till snuttungen, hon har snart växt ur bebisstolen, fatta va fort det går.

Men det verkar himmelens krångligt och koppla in denna stol i bilen, fast vi har en Volvo. Trodde det var bland de vanligaste familjebilarna nowdays..Så letandet av stol fortsäter!
Amy nykläckt och pluttig..

I lördags kom min mammi på besök, det blev en runda ner på stan, och som vanligt lite shopping till Amys är så mycke roligare och handla till henne. Det blev en superfin fixmunkis, röd med vita prickar, sötaste soldressen också den med prickar och blommiga haremsbyxor, för 50 spänn på lindex..Vilket fynd! Tack bästaste mormor.

Mormor o Pricken, redo för sommaren.


















På kvällen var vi hos våra goa grannar Bella & Andreas o Gismo såklart, de bjöd på middag kyckling med ädelost gottigt värre...Mycket trevlig kväll, tack för det neighbours!


I söndags fick jag ett städryck och rensade ut halva garderoben, jag använder ju inte alla gamla trasor så varför ska det ligga där och ta plats. Sköönt kändes det efteråt..


Under tiden lekte Amy i sin hoppgunga, hon är världens lyckligaste unge när hon får leka i den...Sötnöt!


Mannen va iväg och dömde fotbollsmatch på em, precis utanför
fönstret faktiskt händer inte varje dag precis..
Så vi hejade på pappa en stund (är nog de enda som hejar på domarn). Sen gick vi en runda med mum som kom på besök med nybakade bullar, very good.

Kvällen avslutades med kebabpizza från tompas, härliga helg säger jag bara, det går fort när man har roligt.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar