onsdag 23 juni 2010

Finbesök

Har vi haft av min fina kusin Tilda, så kul och träffa henne igen...
Så igår blev det en heldag i Sölvesborg, med shopping go mat..Vi bara myste, jag, Amy, Tilda, Lisa och mummy..
Sen va jag en runda hos Kjell med, de var sista gången så nu ska alla ärren
i ansiktet va borta, känns så underbart att det har funkat...
På kvällen hade jag och Tilda skaldjursfest med massa gott, räkor och krabba...Mummsi..
Riktig tjejkväll blev det..
För Izzo har varit på teambuildning med jobbet ute i skogen hela natten..
I morse var vi uppe tidigt och följde Tildis till stationen som tog bussen hem vid 8,
Amy vinkade och vinkade...Hon har precis lärt sig det och vinkar till alla, så himla söt när hon vevar med båda armarna samtidigt...
Sötaste kusinen Tilda och Amy på café, även här ser lillan någon och börjar vinka..

Pussekalas, mina finaste flickor...


Jag blir så glad varje gång jag öppnar väskan numera,
för häromdan fick jag en ny plånbok som
Gunni hade köpt till mig på mallis...
Tack tack snällaste sötaste gunnipajen...
Kolla in märket, lite roligt tycker jag, haha...



Idag är en väldigt oplanerad dag, men ute i solen ska jag va det är en sak som är säker...

Ikväll är det fotboll här utanför Mjällby-Kalmar spelar träningsmatch, kan bli spännande vill ni kolla har jag gratis inträde på min ballekong..

Don´t forget your sunglasses today!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar