lördag 12 juni 2010

Igår hade jag en sån där bra dag när man hinner me så mycke, när allt bara flyter på..
Hann storhandla, städa lägenheten och tvätta på samma dag, fresh I like...
Måste säga att jag har en ängel till dotter också, när hon tog sina sovstunder,
då passade jag på...
Emilia kom en stund och hjälpte mig lite me när hon lekte me Amy...
På kvällen gjorde jag en tacopaj och bjöd familjen på, mamma, pappa o Lisa kom en runda också...
Vi hade riktigt fredagsmys så härligt...
Me jordgubbar till efterrätt, yummy...
Sen hjälpte jag Lisa och sy in hennes klänning, hon ska nämligen på bröllop idag,
du kommer va snyggast på festen oh yeah!
VM började ju igår, Amy är redo kan man säga, fast inte Sverige är med
har hon ett favoritlag och heja på..

Här ser ni vilket...

Fotboll har hon fått från pappas sida...


Myse me mormor och morfar de är det bästa tycker Amy...


Moster Lisa klädde ut mig lite me mina hörlurar, söt eller vad..


Akta er för den här bruden i framtiden, kaxig redan som bebis, den blicken...
De är mammas tjej de..

Idag blir det en stadstur till Karlshamn skulle jag tro, behöver nya träningsdojs till boxningen..
Har ju tyvär varit sjuk denna veckan, kass i halsen,
hoppas hoppas de går över tills imon så jag kan tränaaaa..Love it!

Ha en skön lördag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar