onsdag 16 juni 2010

Solat i parken...

Har vi verkligen gjort idag, flera timmar blev det...
Så kul för jag och Amy gick ner där lite efter lunch, va väl där någon timme
eller så, och lekte på filten...
Så plötsligt kommer Tina och Li me Jack i vagnen, helt oväntat...
De ska också ha parkmys, så dom joinar oss...
Bebban blev så glad att hon fick någon att leka med, hade börjat tröttna på sin mummy..haha
Så hon och Jack hade väldigt kul, Amy skulle bara ha Jacks grejer såklart, konstigt det där..


Sädär kul och bara leka med mamma...

The converse baby club..

Om jag får låna din keps så får du låna min hatt...
Jack gick inte på Amys försök...


Roligt när jag får leka me min kompis, bus hela dan...

Goa ungar vi har alltså..

Imon blir det mer lek för då ska vi träffa mammagruppen på morgonen, roligt blir det...Amy har redan somnat men tyvär i soffan hoppas det går att flytta över henne lite smidigt till sängen, utan att hon ska upp och leka igen....

Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar