fredag 9 juli 2010

Sola och bada...

Nu har vi invigt brunnsbadet, det var väldigt stort och fint...
Hittar inte min lilla kamera så har tyvär inga bilder på det hela...
Amy älskade det så klart och ville inte sluta bada...
Men till slut var det nog de vuxna som inte orkade bada mer,
så då gav vi upp..haha
Himla kul att det finns ett vattenland i Ronneby...Mera sånt!!


Amy på Gottland, vilken pool som helst går bra
Bara hon får bada..Sötnos!

Nu känner jag mig lite trött ska erkännas, ska bli skönt att Izzo kommer hem ikväll och kan ta över...Jag kan inte gå ut ur rummet längre förrän Amy får panik och börjar skrika, kan bli lite jobbigt om man tex ska packa badväskan eller försöka få något gjort över huvud taget..

Men bebban blir ju 8 månader idag, så det är full normalt och gå igenom en sån period..Grattis pluttan!!

Blir kanske en runda på tosia ikväll, vem vet langos ska jag äta denna helgen i alla fall..I så fall ses vi där... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar