fredag 20 augusti 2010

Photo...

Försökte mig på att ta fina foton igår...
I svartvitt och sepia, det finaste jag vet...
Men det är ju inte så svårt när man har en liten linslus...
Här är några i svartvitt...




Idag har bästa moster Lisa haft lillan en stund så jag kunde städa, det var helt underbart och bara kunna röja alldeles för sig själv...Nu är det så fint här hemma precis som jag vill ha det, undrar var den pedantgenen kommer ifrån? ;)

Ikväll är det partaj som gäller för mig och mannen, fest på hans jobb..Så då kommer Amys mormor och morfar för att vara barnvakt...De kommer få det så myspys!

2 kommentarer:

  1. Haha...jag vet nog var den dära pedantgenen kommer ifrån! för jag har nämligen fått samma:P

    Imorgon åker jag tillbaka. Men jag kollar in på bloggen varje dag.
    Puss på Amy och mamma!<3

    Tilda

    SvaraRadera
  2. Jaa, kan det vara nåt som ligger i släkten??
    Ååh gumman kommer sakna dig, men vi ses fortare än du hinner blinka..
    Allt kommer gå såå bra uppe i norrland...
    Love you baby!

    SvaraRadera