torsdag 5 augusti 2010

Vad hände??

Hade allt så fint planerat inför hösten, jag skulle börja läsa på högskolan...
Izzo skulle vara pappaledig med Amy..
Allting kändes så bra, sen idag kom beskedet..
Jag har inte kommit in, va fan!!
Nu står jag på reserven och har jag tur, finns det fortfarande en chans att komma in...
Men det får jag inte veta förrän skolan börjar...
Hur lätt känns det??
När det finns två till i den här familjen som är beroende av vad jag ska göra..

Ledsen dag...
Ibland går allt som man vill...


Sen faller man

och ramlar..

Då är det bara att ta sig upp igen med nya tag...

Älskar dig goa unge...

Det blir aldrig som man tänkt sig, stämmer verkligen ibland...

4 kommentarer:

  1. näääää Maja va tråk tråk tråk !! sänder en puss & kram som tröst

    SvaraRadera
  2. Taack Anne så snäll du är, det värmde.. :) Stor kraam

    SvaraRadera
  3. tråkigt babe, men jag håller tummarna för reserven! älskar dig<3

    SvaraRadera
  4. Tack min honeypie.. Love love!

    SvaraRadera