måndag 16 augusti 2010

Varför jag inte bakar!

Skulle göra mig till och baka så här på kvällningen...
Ville göra något med mina blåbär, hmm tänkte jag muffins är ju inte så avancerat...
Gick in och valde ett recept, såg så fint ut på bilden med fluffiga stora blåbärsmuffins...
Orginalbilden från, (recept.nu)

Hahaha här har ni mina muffins, hallååå va är detta för katastrof...
Nu vet ni varför jag inte bakar så ofta...
Idag har jag och Amy varit en runda på stan med sötaste Tina och Emilia...
Vi tog oss en fika på kondis, det är nog där jag ska köpa mina bullar i framtiden...By the way!

Myspys med tante Emilia...

Vi har också hunnit med och hälsa på en runda i Hoby, fick go middag av mammsi och pappsi...

Hoho, nu ska jag se om det går och gräva fram något från plåten, så man kan få lite gott till teét...Betyget från Izzo: "Du är värre än han kocken som slänger runt saker, men goa va dom" Jag antar han menar Per Morberg... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar