torsdag 9 september 2010

10 månader...

Har gått sen jag blev mamma till världens goaste lilla flicka...
Ibland är det svårt att förstå hur lyckligt lottad jag är...
För denna underbara minimänniska gör mig så glad varje dag...
Älskar dig till oändligheten, du ger varje dag ännu större värde...

Amy fick paket i morse på sin 10 månaders dag...
Första dubbelsiffran, wow så stor...

Men pluttis ville hellre pussas...

Hmm vad kan det här vara då,
ska det föreställa en leksak?

I paketet, sötaste tunikan med bilar på
och rosa tights.Lovely!


Tar en promme i min nya outfit..
My love...

4 kommentarer:

  1. Söte tid va go hon är prinsessan =)

    SvaraRadera
  2. Grattis till Amy.
    Vilka söta kläder till en sån söt liten tjej.=D

    SvaraRadera
  3. Grattis till Prinsessan! :) Tiden går så fort! Snart 1 år då blir det dunderkalas ;)

    SvaraRadera
  4. Jaa hon är en goobit den, tack tack...
    Yess mina vänner, om ca 2 mån
    kan ni ställa in er på stort kalas här hemma
    på pederholm, för då ska gobiten firas! ;)
    Ha en skön helg!!!

    SvaraRadera