torsdag 2 september 2010

Första dan i skolan...

Avklarad!
Det gick hur bra som helst, men mycket info så nu snurrar det i huvudet alldeles lagom mycket...
Kul som bara den, kan ni fatta att det är igång på riktigt???
Amy och pappsen har haft det bra hemma, de va en runda hos Karin för doktorbesök..
Hon fick MVG, of course, och väger nu över 9 kg...Wohooo
Mina älsklingar har klarar sig galant och jag har såklart saknat de väldigt mycket...
Kändes ännu roligare och komma hem, min lilla prinsessa sken upp som en soool...

Nurse to be, that´s me!

Amy ute på en promenix, tante är beredd bakom,
fall kan förekomma.

Nu lagar mannen mat till mig, ska bli så gott man blir hungrig av att plugga...Imorgon är det hemma studier som gäller, upp tidigt så jag får allt gjort...

pusss o kram vi syns på stan!

1 kommentar:

  1. Kan säga att just första temat inte är överdrivet kul .. Humanbiologin är betydligt roligare, men jobbigare! =) Och sen kommer vårdvetenskapen som är otroligt dryg, men ett måste. Så kämpa på! =)

    SvaraRadera