måndag 27 december 2010

Dagen efter jul

Julen är slut för den här gången, varför går det alltid så fort...
Hade velat ha jul i en vecka, hade absolut inte gjort mig nåt..
Tyvär har jag fått ägna denna julen åt alldeles för mycket plugg,
är så trött på det så slänger snart ut böckerna genom fönstret!
Men det hjälper inte mig så mycket tyvär..
Detta är lilla tomtenissan på självaste julafton

Amy o åsnan i matchande färg.
Hur gick det till? (alla som känner åsnan vet vad jag menar)


Hos mormor o morfar, innan tomten kommit...
Amy o pappa känner lite på paketen, spännande.

Ooo lillas nya vän, barbapappi rosa...
Den bästa julklappen detta året, hon pussar, gosar, bär och skäller
på denna stora mjuka sak..

Julafton mys...

Ikväll är jag helt ensam hemma för Izzo dömmer o Amy blev lite oväntat kvar i Hoby inatt,
hon varit där idag så jag kunde fixa lite hemma..Men somnade innan
mormor hann köra hem henne...Så kan det gå när lilla är trött.. ;)
Nu ska jag invänta årets sista Hollywood fruar o bara njuta av denna lovely show..
See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar