onsdag 1 februari 2012

1a Februari

Redan Januari avklarad, gick otroligt fort..

Betyder ett steg närmare våren=värme!!

Wohooo...

O vi är glada för Izzo har kommit hem igen,

han som skulle jobba borta i 2 veckor.

Jag hade ställt in mig mentalt för detta, (ensam med 2 barn kan bli lite kämpigt vissa stunder).

Men eftersom det var för kallt där uppe i norra delen av landet gick det inte o flyga, no work to do alltså.

Jag tackar vädret för detta!! ;)


Den bestämda o den glada...



Kan också meddela att min underbart fina rosa liggdel till vagnen

är till försäljning!

Lite med sorg i hjärtat, dags att inse att Lou blivit en stor tjej.

Hör av er om ni vill köpa den, ska försöka få ut den på blocket idag..

Passar ett par olika Emmaljunga modeller.


Bye bye

2 kommentarer:

  1. Åh å skönt för er :) nästa vecka jobbar jag pyttelite ska vi ses ?
    Puss på er

    SvaraRadera
  2. :) Jaaa vi vill gärna ses!!
    Säg när du kan??
    Vi kan ju för det mesta... ;)
    pussss

    SvaraRadera