lördag 28 april 2012

Galna kossor i ösregn!

Nu är vi äntligen hemma igen hos mammi, efter dagens kosläpp i Hoby.. Blöta och nerkylda eftersom regnet höll sig framme hela tiden, men men Amy brydde sig inte det minsta om det. Va bara djuren som var intressanta i hennes ögon, helt galen i dem.
Ungefär "mormor jag älskar inte polisbilar, jag älskar griiisar".. Goa unge!!
Fast favoriten var ju hästarna, of course..
Kan någon vänlig människa förklara hur man lägger upp bilder från iPhone till blogg? Fick min nya "bebis" igår, så hade ju vart skoj om det blev lite bilder här me!!  
Pusss på er!

2 kommentarer:

  1. Det finns en app för blogger :) jag bloggar från den !!
    Pratade Mynta-Li innan idag & jag frågade om hon träffat Amy idag på kosläppet ? Å hon svarade mig att nej jag heter inte Amy jag heter Mynta-Li !! Ehhh ok lägger ner den disskutionen ....
    Puss på er

    SvaraRadera
  2. Är det Google + någonting? Haha hon är ju för go myntisen, hade som fin brandhjälm när vi träffade de igår.
    Tack för hjälpen, ska se om jag kan få det att funka!
    Pusss

    SvaraRadera