torsdag 28 mars 2013

SIN EGEN

Vilja det har mina ungar det, detta var i morse innan förskolan, där de dagen till ära ska ha påskfest = klä ut sig om man vill, typ påskkärring, kyckling el liknande. Min stora dotter hade andra planer.
- Amy vad vill du vara utklädd till?
- Häst!
- Häst?! Men det är ju påskfest, vill du inte vara påskakärring eller något annat "påskigt" som en kyckling med fjädrar i håret?
- Nej! Jag ska vara häst, och rosa ska jag va!
- Okeej...
Där någonstans slutade jag argumentera emot detta barn, vill du vara häst, fine. Va häst.
Hon vet vad hon vill helt enkelt, och det var den gladaste lilla påskhäst jag lämnade på förskolan i morse.
Tyvärr har jag ingen bild på detta. (Men kan säga att på sig hade hon en tröja med en häst på, allt gick i rosa från topp till tå). Inga konstigheter!
Ni får en bild på Lollos påskstyle, från igår istället, en liten grön med fjäder i håret. ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar