tisdag 21 maj 2013

VA COOL HAN ÄR

Jag har fått en liten pojk förstår ni, 
han heter Lou.
Nää men allvarligt, idag hände det igen fotografen på förskolan utbrister "Va cool han är"...
Jadu, det är en hon sörru....
Då blev det olika förklaringar på varför det är så svårt att se om det är en flicka el pojk.
Eftersom detta inte är första gången, så reagerar jag inte så starkt längre.
Herregud jag vet att det är svårt att se!
Lou är Lou helt enkelt, ett barn, enligt "normen" inte speciellt tjejig, hur man nu är det?? Men ta mig tusan den coolaste bruden i stan på alla sätt! :)
La fram förslaget om att använda ordet "hen" till mr photograf, (på så sätt kan det liksom aldrig bli tokigt) men nej det gillade han inte. 
What to do då liksom?
Henordet kanske inte är så dumt i vissa lägen.
Hoppas iaf att det blir en bra förskolebild idag, och min älskade fina Lollo fastnar på bild. 

Peace!





                En typisk hon, han hen?? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar