tisdag 31 augusti 2010

Blondie...

Is in the house...
Har varit hos världens bästa frisör idag, min Emilia...
De blev så snyggt riktigt vitblont som jag vill ha det..
Va också riktigt skönt att få sitta ner för att bli ompysslad..
Känns som det var över ett år sen sist...

Love my new hair...
Under tiden var Amy och pappa hemma och busade..
De verkar klara sig alldeles utmärkt utan mig hemma...
Så det känns bra när jag snart ska till skolan om dagarna...
Roligast är...

Att leka med alla leksakerna i korgen samtidigt...

Nu väntar böckerna på mig...
Bye

2 kommentarer:

  1. Kul med plugg!
    Jag pluggar jumed, och det är sååå kul!!

    /Cissi
    http://mittliv-mittliv.blogspot.com/

    SvaraRadera
  2. Javisst är det, imorgon smäller det...
    Längtar...
    Har du mycket i skolan nu då, hur länge ska du läsa?
    Måste säga att du har en väldigt fin blogg Cissi!:)
    Kraaam

    SvaraRadera