måndag 30 augusti 2010

HAPPY NEWS!!!

JAG KOM IN!!
Efter lång väntan och spänning...
Den blivande sjuksköterskan har ni här...
I framtiden barnmorska...Men ett steg i taget...
På torsdag sätter det igång, då är det plugga som gäller...
Jag har svårt att förstå det, efter så många års kämpande..
Där fick de som sa att "du kan inte bli nåt i livet om du inte går gymnasiet"..
Haha yes I can, fixade det ändå!
Som ni förstår är jag väldigt glad idag...
Mammas älskling, lika glad som jag...

Nu ska jag fira med en cupcake...

Just had to tell you about the good news...

3 kommentarer:

  1. Grattis igen Habubba!
    Ät en cupcake åt mig också är du snäll.=)

    SvaraRadera
  2. Underbart Maja =) är otroligt glad & stolt för att du klarade det !! tjhooo kommer vilja skötas av systrarna Sandin om jag blir sjuk ;)

    SvaraRadera