söndag 29 augusti 2010

Helgen i bilder...

Amy har fått sina första kavat skor av sin mormor...
Supersnygga i jeansblå color...Tack underbara momo!
Testing, testing...
Vi har busat med pappa...


Haft kräftskiva...
Med kära vänner..
Tina och jag gjorde riktigt lyckade cupcakes,
wohoo denna gången lyckades det,
tack habibbi..
Jag, Amy och mammi har plockat det svarta guldet..
Björnbär!! Då ska det göras sylt eller en go paj kanske?

Helgen har helt enkelt varit perfekt, hunnit med allt möjligt mys...
Imorgon hoppas jag alla håller tummarna, det ska jag göra vääldigt hårt...
Vågar ju inte ropa hej ännu, men ni som känner mig vet... ;)


Ha en fortsatt mysig söndagskväll...

4 kommentarer:

  1. Nääää Maja hon har fått ett par av tant Anne oxå !!! fina kakor förresten lite snyggare än sist ;)

    SvaraRadera
  2. ÅÅH! hur gick det idag??!! Kom du in gumman ??!! kramar

    SvaraRadera
  3. Stora tjejen som kan gå i fina skor:)
    låter som ni haft en underbar helg!

    jag ringer i veckan! PUSSSS

    SvaraRadera
  4. Tilda-Ring mig baby när du har tid,, I miss you!
    Bella-Javisst jag klarade det, kan du fatta??...Men varför svarar du inte när jag ringer? ;)
    Anne-Det är sant, fick finaste vintershoesen av daj men de kan hon inte använda förrän snön o kylan kommer.. :)

    SvaraRadera